piątek, 19 sierpnia 2011

metamorfoza dajcukierka .

makijaż przed :
makijaż nawet ładny , 
ale twoje usta ... nie
za wesołe ;P
5/10

m. po :
:) . ja wiem dlaczego jestem smutna !
bo właśnie słucha piosenki 
''family portait'' . :P


ubranie przed :
jak dla mnie to ok ;P
ale nie podoba mi się
ten tatuaż na nodze 
hmm. 7/10


ubranie po :
zmień se buty jak coś ;P

prezentacja :
jak dla mnie to nie zbyt ciekawa ;P
po prostu linki do blogów ;PPP
2/10

album :
zaczyna się nawet ciekawie ale potem
to komleptne dno ;PPP
4/10


sceneria :
pierwsze wrażenie : 
yyy co to ma być ?!!
aha samobójstwo xD (bądź zabójstwo)
jakąś krew dodać byłoby :P 6/10

apartament :
pierwsze wrażenie : <facepalm>
 co to ma być ?!
  apartament do bani ;P
sorry za słownictwo ale ....
1/10


podsumujmy : 25/60
2+ xD







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz